Plaćanje, isporuka, garancija

Svu poručenu robu, isporučujemo našim vozilima ili preko raznih kurirskih službi na Vašu adresu, navedenu u porudžbini, a sve sa ciljem da što pre i što povoljnije dobijete poručenu robu.

U toku meseca Oktobar, Novembar i Decembar, može doći do kašnjenja u isporuci, zbog povećanog obima posla u magacinu, a naročito kod "kurirskih službi". Hvala na razumevanju.

Sve "avansne" porudžbine kompletirane do 13:30h a porudžbine pouzećem do 12:00h   (kada prodavac evidentira uplatu na svom računu ili dogovor telefonom za isporuku pouzećem) biće poslate istog dana i dostavljene na Vašu adresu sutradan, ili u roku od 1-3 radna dana, u zavisnosti od rasporeda dostave kuriskih službi za Vaše mesto i same gužve kod njih.

Sve elektronske porudžbine (moraju telefonski da se potvrde), i telefonske, imaju rok važenja od max. 36 sati.

U slučaju kada naručene gume nisu na lageru, potrošač će biti obavešten o roku isporuke. Ako ste uplatili za proizvod koji nemamo na stanju, a bili ste obavešteni o tome ili nas niste pozvali da bi ste se obavestili o raspoloživosti, uplacena sredstva će Vam biti vraćena.

PRAVNA LICA: Za nova pravna lica, prvih par puta, - avansno.  Kasnije, uz polaganje garancije, menice,  može odloženo od 7 – 45 dana.

Plaćanje se vrši virmanski na naš tek.račun.

 

Cena isporuke putničkih i poluteretnih guma,  za avansnu uplatu (plaćanje pre isporuke), je  BESPLATNA.

 

Za teretne, poljoprivredne, industrijske, damper i unutrašnje gume,  plaćaju se troškovi isporuke.

 

                                                           >>> TROŠKOVI ISPORUKE <<<                                                                                                             

AVANSNE UPLATE  (plaćanje pre isporuke) :                                 POUZEĆEM (plaćanje pri preuzimanju) :

- putničke  =    BESPLATNO                                                                - putničke    =    200 RSD/po gumi

- poluteretne = BESPLATNO                                                               - poluteretne =   200 RSD/po gumi

- teretne     =     550 RSD/po gumi                                                        - teretne     =      750 RSD/po gumi

 

Naručivanje

Klijentom se smatra svaka osoba koja elektronski naruči barem jedan proizvod, popuni tražene podatke i pošalje narudžbinu.

Proizvodi se naručuju elektronskim putem, pritiskom na određeni proizvod, izborom broja komada, te spremanjem istog u korpu,

ili nas pozovite, pa pravimo Ručni Nalog (RNA-000) za naručivanje ...

Detaljnije uputstvo za online kupovinu

Sve elektronske porudžbine, kao i telefonske, imaju rok važenja od max. 36 sati.

Roba se smatra rezervisanom i naručenom, u trenutku kada vaša uplata legne na naš račun.

 

Plaćanje

Naručene proizvode klijent plaća opštom uplatnicom (nalogom za uplatu) ili elektronskim bankarstvom, prema instrukcijama za plaćanje koje se prikazuju nakon uspešno završene narudžbine, te automatski stižu na vaš e-mail.

 

Isporuka

Svu poručenu robu, isporučujemo preko raznih kurirskih službi, na adresu navedenu u porudžbini (ili usmenim dogovorom), ili vas roba čeka u ugovorenom servisu - radnji.

Sve porudžbine kompletirane do 13:30h  (kada prodavac evidentira uplatu na svom računu ili dogovor telefonom za isporuku pouzećem) biće poslate istog dana i dostavljene na Vašu adresu sutradan, ili u roku od 1-3 dana, u zavisnosti od rasporeda dostave kuriskih službi za Vaše mesto i same gužve kod njih.

 

Povrati i prigovori

Klijent je dužan prilikom preuzimanja robe proveriti eventualna oštećenja i odmah ih reklamirati dostavljaču koji je robu dostavio, odnosno odbiti preuzeti pošiljku na kojoj su vidljiva vanjska oštećenja.

Garancija zadovoljstva:

Obrazac - Izjava  o odustanku od ugovora zaključenog na daljinu ili ugovora koji se zaključuje izvan poslovnih prostorija: obrazac

VAŽNO:

Ukoliko gume nisu montirane i takve ih vratite, X Group doo Vam vraća kompletan iznos uplatom na vaš tekući račun. U slučaju da su gume montirane (korišćene), a ne potpadaju pod redovan reklamacioni postupak, vi se jednostavno predomislite, X Group doo se obavezuje da Vam povrati sredstva uplatom na tekući račun, u iznosu ne većem od 50% u zavisnosti od stanja guma koje vraćate. Skrećemo Vam pažnju da kao potrošač, odgovarate za umanjenu vrednost robe od 50%, ukoliko zahtev za odustanak od ugovora na daljinu podnesete nakon što ste izvršili montažu/demontažu i balansiranja guma koje su predmet povrata. Zato vas molimo da nas kontaktirate na 063/ 271 231  ako postoji bilo kakvo nezadovoljstvo pre nego što montirate kupljene gume. Hvala unapred!

 

Saobraznost robe

U skladu sa važećim Zakonom o zaštiti potrošača, dužni smo da vam isporučimo robu koja je saobrazna ugovoru.

Mi kao trgovac, smo odgovorni za nesaobraznost robe koja se pojavi u roku od dve godine od dana prelaska rizika na vas kao potrošača.

Reklamaciju na saobraznost robe kao potrošač, a po zakonu, možete da prijavite: usmeno, na telefon; elektronskim putem na e-mail adresu; pisanim putem na našu adresu ( kontakt ) ...

Rok za odgovor na reklamaciju je 8 dana, a rok za rešavanje reklamacije je 15 dana od prijema zahteva.

 

Garancija i postupak reklamacije

Za sve gume u svojoj ponudi X Group d.o.o. daje garanciju u trajajnju od 24 do 36 meseci od datuma kupovine, u zavisnosti od proizvođača guma.

24 meseci za brendove: Hankook, Lassa, Starfire, Laufenn, Cordiant, Kama, Omsk, Kabat, Ozka ...

36 meseci za brendove: Goodyear grupacija, Michelin grupacija, Continental grupacija ...

U slučaju reklamacije, odnosno, pojave defekta na gumi, kupac može da pokrene postupak reklamacije obraćanjem prodavcu: usmeno, na telefon; elektronskim putem na e-mail adresu; pisanim putem na našu adresu ( kontakt ) ...

Pravo na reklamaciju imaju sva fizička i pravna lica kao kupci proizvoda.

 

Potrebna dokumentacija za ostvarivanje prava na garanciju : 

>>> račun o kupovini proizvoda  (dovoljno je i digitalni dokument, koji dobijate na vaš e-mail).

 

Rešavanje reklamacija i donošenje odluke o reklamaciji vrši isključivo proizvođač.  X Group d.o.o. kao prodavac, sprovodi postupak između kupca i proizvođača.

Prodavac je obavezan da postupak reklamacije završi u roku od 15 dana, a najkasnije u zakonom predviđenom roku, od dana prijavljivanja reklamacije.

Obrazac - Izjava  o odustanku od ugovora zaključenog na daljinu ili ugovora koji se zaključuje izvan poslovnih prostorija: obrazac

 

DOT  (Department of Transportation)  gume,  označava datum proizvodnje guma.

Identifikacioni broj američkog ministarstva saobraćaja, koji označava certifikaciju standarda bezbednosti i u slučaju opoziva proizvoda. Trenutni bezbedonosni standardi zahtevaju da identifikacioni brojevi guma počinju sa "DOT" praćeni sa deset, jedanaest ili dvanaest karaktera, koji mogu biti korišćeni za određivanje mesta ili fabrike u kojoj je proizvedena, dimenzije gume i proizvođačke specifikacije, zajedno sa nedeljom i godinom kada je guma proizvedena. Datum proizvodnje obično označavaju poslednje 4 cifre DOT oznake. Na pr. DOT H2U1 YC7L 3805, gde prve dve cifre označavaju nedelju, a druge dve godinu proizvodnje, datum proizvodnje gume iz ovog primera je 38-ma nedelja 2005 godine.

------------------------------

   Vremenska određenost krajnjeg roka tokom kojeg se gume smatraju novim (uz obavezu pravilnog skladištenja) i kao takve se mogu prodavati, može se na primer pronaći u dokumentu BS AU 50 iz Velike Britanije. U njemu se navodi da guma može biti stara 6 godina, a njihovo nacionalno udruženje distributera guma NTDA govori o pet godina od dana proizvodnje.

   Savez Nemačke gumarske industrije, Savez industrije automobilskih guma i Udruženje vulkanizera Nemačke, navode da su gume nove ako su stare do pet godina.

   Zanimljivo je da se u dokumentima spomenutih organizacija ne govori o tome da se gume nakon isteka tih rokova više ne mogu prodavati, odnosno da su neupotrebljive, već da ih pre prodaje, odnosno upotrebe, moraju pregledati stručnjaci ili se mora dobiti mišljenje proizvođača.

Koncern Goodyear

   U službenom dokumentu koncerna Goodyear, najvećeg svetskog proizvođača guma (slične dokumente verovatno imaju i drugi svetski proizvođači), tvrdi se sledeće:

– Automobilske gume robnih marki koncerna Goodyear (Goodyear, Dunlop, Fulda, Sava ili Kelly) osmišljeni su tako da mogu izdržati delovanje velikih sila, opterećenje, izloženost sunčevoj svetlosti i radne temperature tokom čitavoga veka gume. Da bi gume duže zadržale svoja svojstva, njihovi sastavni delovi proizvedeni su pomoću optimiziranih mešavina voskova, antioksidanata i antiozonata.

– Uskladištene gume zadržavaju odgovarajuća svojstva ako su pravilno održavane, ako nisu bile predmet lošeg rukovanja i ako se čuvaju u odgovarajućim skladišnim uslovima.

Najvažnije je pravilno čuvanje

   Pravilno čuvane gume zadržavaju dakle svoja prvobitna svojstva. Trebalo bi međutim upozoriti da se neka svojstva gume tokom upotrebe naravno menjaju zbog sporog, ali stalnog habanja, odnosno smanjivanja dubine kanala u dezenu gaznog sloja. Neka se svojstva s vremenom pogoršavaju, a druga poboljšavaju. Na primer: otpor na akvaplaning i otpor na habanje na mokrom putu uopšteno se smanjuju, a upravljivost na suvom putu i stepen istrošenosti optimizuju.

Garancija Goodyear Dunlop Sava Tires

   U Goodyear Dunlop Sava Tires pravim metodama upravljanja zalihama i strogim internim pravilima vodi se računa o tome da gume robnih marki Goodyear, Dunlop, Fulda, Sava i Kelly isporučene tržištu ne budu starije od tri godine. Stvarna je prosečna starost isporučenih guma, ipak mnogo manja.

X Group d.o.o.

Na stanju su uglavnom pneumatici za ovu sezonu, eventualno prošlu.

Sve gume za putnička, SUV/4x4 i laka teretna vozila, starija od 3 godine, svrstava u stariji DOT, te se na osnovu toga kupac obaveštava i daje se dodatni popust.

Za DOT-ove starije od 4 god., popust ide i do 70%, ali na takvim gumama, nema garancije.   (X Group d.o.o. do sada nije imao ovakav slučaj – gume starije od 3 god.) …


Uputstva za kupovinu

Kako bi kupovali u internet radnji, morate se registrovati, ili se prijaviti na portal kao gost.
Kad odaberete proizvod koji želite kupiti, kliknite na “Dodaj u korpu” (nalazi se ispod/pored slike proizvoda). Nakon toga možete nastaviti dodavati proizvode u korpu ili završiti sa kupovinom klikom na “korpu” gore/desno. Kad se Vaša korpa otvori, možete ukoliko ste se predomislili, izbrisati neke proizvode ili promeniti količinu.

   Da biste naručili proizvode, potrebno je, nakon stavljanja odabranih proizvoda u “Korpu”, pritisnuti na “plaćanje” gde  vam se otvara ekran sa vašim podatcima pa kliktanjem na “Naredna”. Na kraju se štiklira da ste saglasni sa unetim podatcima i kliknete na Naruči, nakon čega će vam se prikazati svi detalji vaše narudžbine..

Nakon uspešno završene narudžbine, na Vašu e-mail adresu doći će e-mail u kojem će biti navedeni Vaši naručeni proizvodi i instrukcije za plaćanje.

Molimo Vas da nas pre uplate, kontaktirate (radi provere trenutnog stanja lagera, jer nismo u mogučnosti da ažuriramo stanje lagera u realnom vremenu, zbog veleprodaje). 

Detaljnije uputstvo za online kupovinu

Želimo Vam ugodnu kupovinu!