Povrat i odustanak od ugovora na daljinu

Povrati i prigovori

   Klijent je dužan prilikom preuzimanja robe proveriti eventualna oštećenja i odmah ih reklamirati dostavljaču koji je robu dostavio, odnosno odbiti preuzeti pošiljku na kojoj su vidljiva vanjska oštećenja.

Garancija zadovoljstva:

Obrazac - Izjava  o odustanku od ugovora zaključenog na daljinu ili ugovora koji se zaključuje izvan poslovnih prostorija: <<< obrazac >>>

   Poštovani kupci, obaveštavamo Vas da se prema Zakonu o zaštiti potrošača (Službeni glasnik RS, br. 62/2014) kupovina preko naše prodajne internet stranice www.xgroup.rs smatra prodajom na daljinu.

   Zakon za slučaj prodaje na daljinu ustanovljava pravo kupca, koji se smatra potrošačem (fizičko lice koje proizvod kupuje radi namirenja svojih individualnih potreba, a ne radi obavljanja profesionalne delatnosti), da odustane od ugovora u roku od 14 dana od dana kada mu je proizvod predat u državinu, odnosno u državinu lica koga je kupac odredio, a nije prevoznik. Prilikom odustanka kupac može, ali ne mora da navede razloge zbog kojih odustaje. Kupac izjavljuje odustanak od ugovora na <<< obrazac >>> za odustanak prethodno poslat na e-mail adresu iz porudžbine, ili sa linka ka obrascu, radi povrata sredstava.

   Kupac je dužan da proizvod vrati bez odlaganja, a najkasnije u roku od 14 dana od dana kada je poslao <<< obrazac >>> za odustanak. Po isteku roka od 14 dana od dana kada je poslao odustanak, proizvod se više ne može vratiti.

   Moguće je vratiti samo proizvode koji su ispravni, nekorišćeni, nemontirani i neoštećeni, sa svim dodacima i propratnom dokumentacijom (originalni račun koju je kupac prethodno dobio uz robu na mejl, itd.).

      Kupac snosi isključivo direktne troškove vraćanja robe (plaćanje troškova brze pošte) i novca, osim u slučajevima kada kupac dobije neispravan ili pogrešan artikal (dimenzija, model). 

   Po prijemu proizvoda, utvrdiće se da li je proizvod ispravan, neoštećen i nemontiran. Kupac odgovara za neispravnost ili oštećenje proizvoda koji su rezultat neadekvatnog rukovanja proizvodom, tj. kupac je isključivo odgovoran za umanjenu vrednost proizvoda koja nastane kao posledica rukovanja robom na način koji nije adekvatan, odnosno prevazilazi ono što je neophodno da bi se ustanovili njegova priroda, karakteristike i funkcionalnost. Ukoliko se utvrdi da je proizvod montiran ili nastupila neispravnost odnosno oštećenje proizvoda krivicom kupca, odbiće se vraćanje vrednost proizvoda i proizvod će mu biti vraćen na "njegov" trošak.

   Prodavac je u slučaju zakonitog odustanka od ugovora dužan da kupcu bez odlaganja vrati iznos koji je kupac platio po osnovu ugovora (ne uključujući troškove dostave), a najkasnije u roku od 14 dana od dana kada je primio obrazac za odustanak, a nakon prijema proizvoda.

S poštovanjem,                                  
   Vaš  X Group D.O.O.

VAŽNO:

     Ukoliko gume nisu montirane i takve ih vratite, X Group doo Vam vraća kompletan iznos, uplatom na vaš tekući račun (samo na vaš T.R.). U slučaju da su gume montirane (korišćene), a ne potpadaju pod redovan reklamacioni postupak, vi se jednostavno predomislite, X Group doo se obavezuje da Vam povrati sredstva uplatom na vaš tekući račun, u iznosu ne većem od 50%, u zavisnosti od stanja guma koje vraćate. Skrećemo Vam pažnju da kao potrošač, odgovarate za umanjenu vrednost robe od 50%, ukoliko zahtev za odustanak od ugovora na daljinu podnesete nakon što ste izvršili montažu/demontažu i balansiranja guma koje su predmet povrata. Zato vas molimo da nas kontaktirate na 063/ 271 231  ako postoji bilo kakvo nezadovoljstvo pre nego što montirate kupljene gume.   

Hvala unapred!